صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر :

استعدادهای نهفته کودکان کار با استفاده از ابزار علمی به مسیر درست هدایت می شوند

آیین افتتاحیه سی و ششمین مرکز پویا شهر( اولین مرکز تخصصی استعدادیابی پویاشهرهای پایتخت) با حضور دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ، مادر گرامی یکی از شهدای والامقام و تنی چند از مدیران ارشد شهری در منطقه۵ پایتخت برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس - احمد حضرتی، دکتر احمدی صدر در جریان این مراسم با بیان اینکه مرکز فوق اولین مرکز تخصصی استعدادیابی کودکان در معرض آسیب و اقشار کم برخوردار است گفت: به عنوان اولین مرکز استعدادیابی نگاه ما این بوده که این عزیزان فرصت هستند و فرصت های بسیار ارزشمند و طلایی که اگر به استعدادهای نهفته آنها توجه کرده و از آن مراقبت و صیانت کنیم آینده این مملکت را می سازند.

 وی افزود: استعدادهای نهفته این عزیزان با استفاده از ابزار علمی و کمک گرفتن از ظرفیت نخبگانی کشور برای شناسایی این استعدادها به مسیر درست هدایت می شود و می توانیم تک تک این عزیزان را به عنوان ذخیره های آینده این کشور و نخبگان و استعدادهای درخشان آینده کشور به حساب آوریم.

 دکتر احمدی صدر تاکید کرد: درخواست میکنم که همه شهروندان عزیز به جای پرداختن به کمک های از سر احساس به این عزیزان، توجه و تمرکز به کرامت و شخصیت و عزت آنها داشته باشند که کشف استعدادشان بار تعالی شخصیتی برای این کودکان و آینده کشور دارد.

  گفتنی است هفته گذشته نیز سی و پنجمین مرکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه ۱۹ به بهره‌برداری رسیده بود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۱۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۱     ساعت: ۱۱ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024