صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مهارت آموزی حرفه ای به ۳۲۵۰ کودک کار و خیابان در مراکز پویاشهر

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از مهارت آموزی حرفه ای به ۳ هزار و ۲۵۰ کودک کار و خیابان در ۷ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این باره گفت: در شهر تهران ۳۶مرکز پویاشهر ویژه تحصیل، آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان فعالیت دارند که در حال حاضر ۷ هزار کودک کار و خیابان مورد شناسایی و برای آن ها ارائه خدمات در این مراکز صورت می گیرد.

وی افزود: درهفت ماه سال جاری نیمی از کودکان کار و خیابان مورد شناسایی قرار گرفتند و در کارگاه های مهارت آموزی حرفه ای شرکت و مهارت کسب کرده اند.

احمدی صدر ادامه داد: آموزش هایی شامل صنایع دستی، گلدوزی، آرایشگری، خیاطی، چرم دوزی، بافتنی، قالیبافی، کامپیوتر در مراکز پویاشهر ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: براساس فعالیت های مددکاران خانواده کودکان جامعه هدف به دلیل نداشتن مهارت و کسب درآمد موجب شده اند کودکان شان فعالیت اقتصادی کنند که در این زمینه خدمات مهارتی و آموزشی برای خانواده های آنها نیز فراهم شده است تا این کودکان از چرخه آسیب خارج شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۶۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۵     ساعت: ۱۹ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024