صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نهاد؛ خانه دغدغه مندان حوزه ی شهر است

رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران در نشست مشترکی که با حضور اعضای انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد، این نهاد را خانه ای برای دغدغه مندان و ساکنین شهر در پیشبرد و بهبود زندگی این کلانشهر عنوان کرد .

به گزارش جهانی پرس- جمشید شفائی- این نشست در راستای تعامل و همکاری اقشار مختلف مردم بخصوص علاقمندان به این حوزه در پیشبرد وظایف محوله به این نهاد با حضور اعضای انجمن های علمی معماری و شهرسازی دانشگاه تهران، شهید بهشتی و علوم و صنعت تهران برگزار شد.
 
محمدجواد خسروی پور با تاکید رویکرد این نهاد در ایجاد یک مشارکت جمعی در جهت تدوین و بازنگری طرح جامع شهر تهران، تشریح کرد: یکی از گام های اصلی این نهاد، تعامل و مشارکت با افراد تحصیل کرده در این حوزه و یا علاقمند به آن است که در این راستا در گام نخست با اساتید دانشگاه و در گام بعدی با دانشجویان ارتباط گرفته شد تا زمینه ساز مشارکت تمامی افراد علاقمند به این حوزه و بیان نظرات و دیدگاه های دغدغه مندان شهر باشد.
 
در این نشست اعضای انجمن های علمی معماری و شهرسازی دانشگاه تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت نیز به بیان دیدگاه های خود در پیشبرد برنامه های آتی کلان شهر تهران در قالب طرح جامع شهر نمودند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۷۶۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۹     ساعت: ۱۶ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024