صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲ خبر داد؛

احیا و باز پیرایی کوچه مهران با مشارکت کسبه

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ گفت: به منظور حفظ ایمنی ، پیرایش و زیبا سازی شهری ،احیای کوچه مهران با مشارکت کسبه انجام شد.

به گزارش جهانی پرس - مائده حضرتی- انارکی محمدی با اشاره به اینکه در این پروژه  طراحی،اخذ مجوز و  نظارت بر اجرا با همراهی شهرداری منطقه انجام گرفت و کسبه  هزینه‌های اجرا را متقبل شده اند، اظهار کرد: رویکرد این پروژه، مردمی‌سازی اداره شهر است؛ به این ترتیب هم اعتماد متقابل بین مردم و مدیریت شهری ایجاد می‌شود و هم حس تعلق به شهر افزایش می‌یابد.

شهردار منطقه۱۲ افزود: این طرح با محوریت ساماندهی سیم کشی های برق ، تعویض لامپ های پرمصرف وقدیمی  با ال ای دی های کم مصرف متناسب با استانداردهای شهری،حدف تابلوهای عمودی و زواید فیزیکی نا زیبا و اجرای المان نوری سقفی به مدت یکماه انجام شد ویکسان سازی تابلوی مغازه ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود:برنامه ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران زمینه‌ ساز برنامه ‌ریزی و اولویت‌ بندی اقدامات عملیاتی در حوزه ‌های کالبد شهری و انضباط شهری با هدف پاسداشت از میراث ملموس و معنوی و ذخایر فرهنگی و احیای  آن به مرکزی پویا برای تجارت، سرگرمی و تفریح تمرکز دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه‌های مشارکتی  باید سه شاخص محله‌ای بودن، دخیل بودن شهروندان در انتخاب پروژه و مشارکت آن‌ها در اجرای پروژه را دارا باشند.

گفتنی است پلاک طلا با عنوان مشارکت شهرداری وکسبه از سوی شهرداری به هیات امنا تقدیم شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۹۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۵     ساعت: ۱۶ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024