صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پایتخت صاحب یک مرکز پویاشهر دیگر می شود

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی مرکز پویاشهر در منطقه ۸ پایتخت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر ۳۶ مرکز پویاشهر با هدف تحصیل، آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان در شهر تهران فعالیت دارند.

وی افزود: این مرکز با همکاری شهرداری منطقه ۸ تا چند هفته دیگر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تا تعداد مراکز پویاشهر تهران به ۳۷ مرکز برسد.

دکتر احمدی صدر ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز پویا شهر تهران را به ۳۹ مرکز برسانیم تا با همکاری سمن ها (تشکل های مردم نهاد) گام بلندی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح دسترسی کودکان ایران به مراکز خدمات رسانی پویاشهر برداشته شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در مراکز پویاشهر طرح استعدادیابی، هدایت و آموزش تخصصی، توانمند سازی،  مهارت آموزی حرفه ای در قالب آموزش صنایع دستی، نقاشی، گلدوزی، آرایشگری، خیاطی، چرم دوزی، بافتنی، قالیبافی و کامپیوتر ارائه می شود. همچنین توانمندسازی کودکان در حوزه مکانیکی پیشرفته، تئاتر، نویسندگی، بازیگری، آرایشگری، خیاطی و IT  صورت می گیرد که این فعالیت ها منجر به خروج کودکان از چرخه آسیب می شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۱۴۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲     ساعت: ۱۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024