صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری جلسه ساماندهی سد معبر خیابان امین الملک

جلسه ساماندهی سد معبر خیابان امین الملک(امامزاده حسن) با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۸ تهران، مشاور و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از مدیران شهری و منطقه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه ساماندهی سد معبر خیابان امین الملک(امامزاده حسن)، با حضور دهستانی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۸ تهران، سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه، نکوفال معاون امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، سرهنگ بصیری رییس پلیس راهور فاتب منطقه ۱۷، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، قدیمی رییس اداره ساماندهی، محمدی زاده شهردار ناحیه یک، سرهنگ‌زارعی ریس کلانتری ۱۶۱، کاظمی رییس اداره خدمات شهری، پیشگام نماینده شرکت شهربان و حریم بان، برخی معتمدین محل از جمله آقاجانی و امیری حضور داشتند.

دهستانی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۸ تهران، با بیان اینکه این طرح، طرح بسیار خوبی است، گفت: نقش ما در دستگاه قضایی، حمایت قضایی از طرح در چارچوب قانون است؛ تمام تلاش دوستان بانیان و مخاطبان طرح این است که طرح را در یک قالب قانونی قرار دهند تا هیچ کدام از طرفین طرح آسیب نبینند.
وی افزود: امید دارم تلاش ها به ثمر بنشیند و هیچ کدام از طرفین به خصوص کسبه نیازمند که نیاز به کسب و کار دارند، آسیبی نبینند.بنابراین لازم است به این افراد نگاه ویژه شود.
دهستانی تصریح کرد: اولویت ما این است اجرای این طرح با همکاری خود دوستان باشد و ما می خواهیم ساماندهی انجام شود و نمی خواهیم جمع آوری کنیم یا بی تفاوت باشیم.
در این جلسه شهردار منطقه ۱۷، گفت: بحث ساماندهی مشاغل و دست فروشان یک موضوع بسیار مهم در مناطق مختلف شهر تهران است که درخواست و مطالبه مردمی دارد، چراکه مشکلاتی برای شهر و محلات ایجاد می شود.
وی افزود: موضوع ساماندهی مشاغل و دست فروشان یکی از مطالبات مردمی و ما است که در این خصوص جلسات در منطقه و خارج از منطقه برگزار شده است.
سیفی با بیان اینکه هر چه به پایان سال نزدیک تر می شویم، این موضوع خیلی پررنگ تر می شود، تصریح کرد: در منطقه ۱۷، خیابان امامزاده حسن(ع) درگیر موضوع دست فروشی و سد معبر است.  این موضوع در شهرداری تهران تجربه شده، در جاهایی مسئله ساماندهی موفق شده که هم شهرداری تهران
و هم سایر نهادها و دستگاه های خارج از شهرداری پای کار آمدند و تعامل و همکاری وجود داشته است که در نهایت به نفع مردم کار شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، این موضوع دارای ابعاد مختلف است که باید با دقت و حساب شده به تمام ابعاد آن رسیدگی شود.
شهردار منطقه ۱۷ با تاکید بر اینکه اقتصاد و معیشت دست فروشان برای ما مهم است، گفت: اما ساماندهی محله و منطقه و خیابان و مشکلات پیش آمده، نیز مهم است. این مسئله انجام‌نمی شود مگر با همکاری و تعامل همه دستگاه ها و نهادها و بخش های مختلف شهر تا با یک تصمیم واحد برسیم و اجرایی شود.
در ادامه کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با ارائه گزارشی، به برخی از پبامدهای سد معبر در معابر اصلی منطقه پرداخت.
در پایان آقاجانی و امیری از معتمدین محل به بیان برخی مشکلات سد معبر این معبر پرداختند.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۲۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶     ساعت: ۹ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024