صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
توسط گشت حامی شهر مناطق ۲۲گانه صورت گرفت؛

خدمات رسانی به بیش از ۴هزار بی خانمان و کارتن خواب

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات به چهار هزار و ۲۵۷ بی خانمان و کارتن خواب توسط گشت حامی شهر مناطق ۲۲ گانه تهران خبرداد و گفت: این خدمات در آذر ماه سال جاری صورت گرفته است.

 به گزارش جهانی پرس- مریم علیکردی- احمد احمدی صدر در این باره اظهار داشت: طرح گشت حامی شهر با همکاری ادارات اجتماعی شهرداری مناطق به اجرا در می آید که در این مدت خدمات رسانی به بی خانمان و کارتن خواب ها صورت گرفته که 101 نفر بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داده اند.

 وی افزود: باتوجه به اینکه بیشتر نقاط کلونی آسیب زا در مناطق مرکزی قرار دارد، به همین منظور در منطقه 12 حدود ۸۴۰ نفر در این مدت مورد ساماندهی قرار گرفته اند که جا دارد از شهرداران مناطقی که در این زمینه فعالیت دارند تقدیر و تشکر کنیم.

 احمدی صدر ادامه داد: در طرح حامی شهر امسال در نظر گرفته ایم تا گشت های انضباط شهری نواحی شهر تهران نیز در هنگام گشت زنی شبانه شان در صورت مشاهده افراد بی خانمان به گشت حامی شهر منطقه یا از طریق 137 به گشت فوریتی حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی اطلاع رسانی کنند تا خدمات رسانی صورت گیرد.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان شد: گشت های حامی شهر مناطق برای ساماندهی بی خانمان ها، کارتن خواب ها و درراه مانده فعالیت دارند.

 وی عنوان کرد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر گشت های حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با مشارکت فراجا به اجرا در می آید.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۲۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸     ساعت: ۱۳ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024