صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
طرح تحول بیست‌گانه خدمت در منطقه ۱۱:

۱۳۷ تن آسفالت در مدارس نواحی چهارگانه اجرا شد

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای ۱۳۷ تن آسفالت در مدارس نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.

به گزارش جهانی پرس - مریم لطفی، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از اجرای ۱۳۷ تن آسفالت در مدارس سطح نواحی چهارگانه خبر داد و گفت: هرساله با آغاز فصل پاییز و شروع مدارس، حیاط مدارسی که نیاز به مرمت آسفالت دارند، برای مناسب‌سازی و تسهیل در رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان، آسفالت‌ریزی آسفالت‌ریزی می‌شوند و ازآنجا‌که مرمت و بهسازی آسفالت مدارس، از سرفصل‌های طرح تحول بیست‌گانه خدمت در منطقه بود، امسال نیز مجموع ۱۳۷ تن آسفالت در ۴ مدرسه از منطقه ۱۱ اجرا شد.
محمدحسن سلیمی، معاون فنی و عمرانی منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: در این طرح که از اواسط شهریور شروع و اواخر آذرماه به پایان رسید، آسفالت‌ریزی در مجموع ۳۴۰ مترمربع از حیاط‌های چهار مدرسه معرفی‌شده برای تسهیل در رفت‌و‌آمد و مناسب‌سازی انجام شد.
معاون فنی و عمران منطقه ۱۱ افزود: آسفالت حیاط برخی مدارس بسیار فرسوده و از بین رفته بودند؛ از‌این‌رو سراسر حیاط آسفالت و برای حضور دانش‌آموزان مناسب‌سازی شده است.
سلیمی در پایان با اشاره به مدارسی که طرح آسفالت‌ریزی در آنها اجرا شده، گفت: مدرسه صدر در ناحیه ۳، مدرسه متقین در ناحیه ۱ و مدارس احمدیه اسلامی و خدیجه جهان در ناحیه ۴ از جمله مدارسی بودند که امسال برای بهبود رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان آسفالت‌ریزی شدند؛ همچنین دو مدرسه دیگر در برنامه کاری اجرای بهسازی آسفالت تا پایان سال قرار دارند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۳۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸     ساعت: ۲۲ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024