صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر:

آسیب های های اجتماعی یک روزه بوجود نیامده که یک روزه هم از بین برود

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: آسیب‌های اجتماعی که طی چند دهه ایجاد شده و در تمام کشورهای دنیا نیز وجود دارد هرگز طی چند روز و چندماه حل نخواهد شد.

به گزارش جهانی پرس -احمد حضرتی، «احمد احمدی‌صدر» مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که انتصاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تا چه میزان به همکاری دستگاه‌ها در زمینه قوانین موجود و رفع آسیب های اجتماعی کمک کرده است؟ گفت: قطعا یک سری چالش‌ها و موضوعاتی در قوانین وجود دارد که باید حل شود و مسئولان کمک می‌کنند که این اتفاق بیفتد اما ما نباید میدان را رها کنیم و منتظر باشیم که قانون اصلاح شود و بعد از آن اقدامات‌مان را انجام دهیم این کار باعث می‌شود آسیب‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: اقدامات تاثیر گذاری که شهرداری تهران در حوزه آسیب های اجتماعی انجام داد و منجر به این شد که دکتر زاکانی به عنوان نماینده ویژه رییس‌محترم جمهوری منصوب شود، کمک می‌کند که در میدان دستگاه‌ها و نهادها با یک عزم بالاتری در کنار هم قرار بگیرند و بسترهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود. موضوع آسیب‌های اجتماعی که طی چند دهه ایجاد شده و در تمام کشورهای دنیا نیز وجود دارد هرگز در چند روز و چندماه حل نخواهد شد. با انتخاب شهردار محترم به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهوری ، در کوتاه مدت شاهد کاهش چشم‌گیر این آسیب‌ها خواهیم بود و اما در میان مدت و بلند مدت بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و بسترسازی های مناسبی که توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در طی دوسال گذشته فراهم شده انشاءالله به موفقیت های ویژه ای دست پیدا خواهیم کرد و در حال حاضر شرایطی که سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی فراهم کرده باعث شده نسبت به ۳۰ سال گذشته در بهترین وضعیت کسب موفقیت در حوزه آسیب های اجتماعی قرار داشته باشیم.

احمدی صدر همچنین گفت: نقش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در حوزه مدیریت شهری بسیار برجسته است . نگاه متعالی دکتر توکلی زاده معاون محترم شهردار تهران و نقشی که در حوزه خدمت به قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه ایفا کرده بسیار قابل توجه بوده و امروز معاونت امور اجتماعی و فرهنگی پرچمدار خادمی و نوکری برای همه شهروندان به ویژه قشر محروم و کم برخوردار است.

احمدی صدر ادامه داد: امروز یکی از بارزترین اقدامات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، بحث فرهنگسازی و توجه ویژه به خانواده و عائله آسیب دیدگان اجتماعی است و در این راستا قریب به ۲ سال تلاش شبانه روزی جهت کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده که با یک اقدام میدانی قاطع و به موقع و موثر دستگاه های موظف در این حوزه، انشالله این مهم نیز محقق خواهد شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۳۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹     ساعت: ۱۵ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024