صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲ خبر داد؛

اجرای طرح نگهداشت شهر با محوریت لایروبی انهار و منهول ها در خیابان مازندران

طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر در بیست ویکمین روز دی ماه ،با محوریت لایروبی انهار و تخلیه زباله منهول ها و حوضچه های آبگیر در خیابان مازندران منطقه ۱۲ اجرا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت:در این طرح که با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردارناحیه و رییس اداره خدمات شهری منطقه اجرایی شد، گروه های خدمات شهری از ساعت هفت صبح، به مسائل و موضوعات شهری در این محدوده رسیدگی کردند.


شهردار منطقه ۱۲ افزود: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی‌های شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است و برهمین اساس طرح نگهداشت با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به پیش بینی بارش نزولات آسمانی و آمادگی مدیریت شهری در این رابطه گفت: به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آب گرفتگی معابر، آلودگی‌های زیست محیطی، تجمع پساب‌ها، جلوگیری از بوی نامطبوع و مدیریت روان آب‌های جاری، نیروهای خدمات شهری درمنطقه اقدام به لایروبی انهار خیابان مازندران کردند واین اقدام در همه معابر منطقه به طور مستمر اجرا می شود.

وحید رضا انارکی محمدی گفت: پیش از آغاز بارش نزولات آسمانی در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول‌ها، انهار و مسیل‌های آبگرفتگی سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته این عملیات تا پاکسازی کامل در تمامی محلات ادامه خواهد داشت.


وی افزود: در این طرح، گروه‌های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل‌ها و واحد ۱۳۷ با همه امکانات برای خدمت‌رسانی به شهروندان حضوری فعال داشتند.

شهردار منطقه۱۲ ادامه داد:  لایروبی انهار ومنهول هابه طور ویژه ،هرس درختان، تعمیر دریچه های منهول ، مبارزه با جانوران مضر شهری، بازپیرایی فضاهای سبز شهری و شستشو و پاکسازی خیابان مازندران از اقدامات انجام شده در این طرح بود .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۰۴۳۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024