صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کسب رتبه برتر شهرداری منطقه ۱۶ در بین مناطق ۲۲گانه پایتخت

شهردار منطقه۱۶؛ از کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲گانه پایتخت در آیین تقدیر از دست اندرکاران #من_شهردارم۲ خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از  روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ شهردار منطقه اذعان داشت: در راستای تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر عوامل اجرایی طرح و سفیران در سطح منطقه، با ثبت ۵۷۴۸۱ رای توانستیم بیشترین درصد مشارکت مردم را در ابرپروژه من شهردارم ثبت و رتبه برتر را در بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران کسب کنیم.

  او افزود: از اهداف مهم اقدامات شهرداری در این دوره مردمی سازی مدیریت شهری است که در راستای تحقق آن من شهردارم سال گذشته اجرایی شد که با شرکت کردن شهروندان در این طرح بیش از ۱۵۰ پروژه در لیست انتخاب شهروندان قرار دارد.

 وی با اشاره به اینکه منطقه ۱۶ نیز در سال ۱۴۰۱، ۱۶۷ پروژه را با مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال اجرایی کرد، در سال ۱۴۰۲، ۸۰ پروژه نهایی با رقم ۶۳۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال نهایی شد.

  محمد امین سالاری پور در پایان گفت: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و بدون انتظار همکاران تلاشگرمان در منطقه، قدردان و منت دار تمام عزیزانی هستیم که در این راه یاریمان نمودند.

 *ناحیه۶ منطقه ۱۶ ناحیه برتر مشارکت مردمی در طرح من شهردارم*

  عطاءاله حسینی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۱۶ تهران در آیین تقدیر از دست اندرکاران طرح من شهردام با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست، توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی، شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق و جمعی از مدیران شهری رتبه نخست بین نواحی ۱۲۴گانه را در مشارکت شهروندان کسب کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۷۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۳     ساعت: ۱۱ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024