صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
احمدی صدر در مراسم گرامیداشت روز مددکار اجتماعی:

مددکاران با پیروی از حضرت علی(ع) دست کسانی را می‌گیرند که جز خدا کسی را ندارند

آئین گرامیداشت روز ملی مددکار اجتماعی با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، مدیران و معاونین سازمان، برخی از معاونین امور اجتماعی مناطق ۲۲ گانه، تنی چند از مدیران شهری و بیش از ۳۰۰ نفر از مددکاران سازمان در سالن ایوان شمس برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و همچنین تقارن این روز بزرگ با روز مددکار گفت: شما مددکاران با اقتدا به امیر مومنان حضرت علی(ع) مسیری را طی می کنید که بر خود واجب دانستم در محضر شما در این مراسم به صورت ویژه حضور پیدا کنم.

 وی با والا شمردن اقدامات مددکاران در راه بازگشت آسیب دیدگان اجتماعی به جامعه بیان کرد: در یکی از بازدیدهای میدانی مادری را دیدم که لحظه به لحظه برای شما تلاشگران دعا می کرد و می گفت که پسرم ۲۰ روز است از خانه رفته و تمام شهر را گشته ام اما پیدایش نکرده ام. بعد پسرم را در مددسرای سیار سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پیدا کردم. شما با او صحبت کرده و ارتباطش را با خانواده برقرار کردید. شما به ما این فرصت را دادید تا فرزندمان را پیدا کنیم.

 احمدی صدر افزود: من همیشه حسرت کارهایی که مددکاران انجام می دهند و خودشان هم گاه عظمت کارهایشان را نمی دانند، می خورم. چون شاید ندانند چه بار بزرگی از دوش جامعه و خانواده ها بر می دارند. نجات جان آدم ها دست شما مددکاران پر تلاش و دلسوز است و اقدامات شما عزیزان، ستودنی است.

 وی با بیان اینکه امام علی(ع)، امیر مومنان و پادشاه مهربانی های عالم با بیماران جزامی، یتیمان و فقیران می نشست و به آنها مهربانی می کرد، تاکید کرد: باید به سبک زندگی حضرت تاسی کنیم و دست افرادی که کسی دست آنها را نمی گیرد، بگیریم. شما مددکاران دقیقا همین کار را انجام می دهید.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: عظمت کارتان را دست کم نگیرید. مشکلات همیشه وجود دارد اما کار خیری که می کنید، بسیار ارزشمند است. بی شک اگر هر شهروندی به اندازه توانش کار خیر کند، از این اقدام حال خوبی تجربه می کند. شما در حرفه تان دست کسی را می گیرد که وقتی می خواهید بلندش کنید، هیچکسی جز خدا را ندارد و گاه پرخاش هم می کند. پس حقیقتا اقدامات شما مددکاران، مصداق بارز بهشت است. مطمئن باشید وقتی گره کوچکی از مشکلات آدم های دچار آسیب های اجتماعی را باز می کنید، خدا گره بزرگ تری از زندگی تان را باز می کند.

 احمدی صدر ضمن عرض تسلیت فقدان "حامد حقانی"، مددکار تازه در گذشته سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، برای بازماندگان آن مرحوم و خانواده بزرگ مددکاران شهرداری تهران آرزوی صبر و سلامتی کرد.

 گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مددکاران سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۵ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024