صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه۸ مطرح کرد:

اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در محله زرکش

فاطمه تنهایی با حضور میدانی در محلات ناحیه دو، موضوعات اجرایی طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه را مورد رصد و پایش قرار داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با همراهی معاونین و شهردار ناحیه دو از محله زرکش بازدید کرد و به موضوعات عمرانی از جمله آسفالت معابر و موضوعات حوزه خدمات شهری پرداخت. طی بازدید تیم مدیریت شهری منطقه، احداث زمین بازی کودکان به جای آبنمای باغ راه گلشن دوست پیشنهاد و بررسی شد.

 فاطمه تنهایی در حاشیه این بازدید گفت: طرح تحول نگهداشت با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به شهر با مشارکت نواحی ۳گانه در محلات در حال انجام است و با همزمان با آغاز طرح و بازدید‌های میدانی، موضوعات از سطح محلات ۱۳گانه برداشت‌ شده است.

 وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی، پروژه‌های مختلف احصا شده این طرح در حوزه‌های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه در حال پیگیری است.

 تنهایی افزود: در اجرای این طرح، همکارانم در ادارات و نواحی ۳گانه به صورت روزانه در یک پهنه حاضر و نسبت به رفع مسائل احصا شده اقدام می نمایند.

شهردار منطقه طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه را یک بسته کامل از خدمت رسانی مدیریت شهری اعلام و تصریح کرد: نگهداشت شهر نیز یکی از موضوعات پراهمیت در منطقه۸ است که به جدیت در حال پیگیری است.
 
 گفتنی است این طرح با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه با رویکرد احصاء مشکلات و تسریع در اجرای پروژه های محله ای و شاخص، با هدف افزایش رفاه حال شهروندان در مناطق ۲۲گانه پایتخت انجام می‌شود.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۶۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱     ساعت: ۱۲ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024