صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

همزمان با شنبه امید و افتخار فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ افتتاح می شود

فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ روز شنبه ۱۴ بهمن ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، فاز نخست مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، مهرماه سال ۱۴۰۱ با ظرفیت پذیرش یک هزار و ۵۵۰ نفر با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و مدیران ارشد شهری و کشوری، افتتاح و به بهره برداری رسید و همان زمان آیین کلنگ زنی احداث فاز دوم این مجموعه نیز برگزار شد.
پس از گذشت بیش از یک سال، فاز دوم این پروژه با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر آماده بهره برداری است تا پس از افتتاح فاز دوم این مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی، ظرفیت مجموعه تا حدود ۴ هزار نفر افزایش یابد به طوریکه شهرداری تهران با ۷ هزار و ۵۰۰ ظرفیت در ۹ مرکز یاورشهر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی پایتخت خواهد بود.
به گفته دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، یکی از مدرن ترین و منظم ترین مراکز ماده ۱۶ به منظور جذب و نگهداری معتادین در کل کشور است که الگوی مداخله ای ۹ گام به صورت کاملا علمی در این مجموعه اجرا می شود.
بر همین اساس، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه این مجموعه با حضور مدیران ارشد شهری و کشوری  مورد بهره برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت.

گفتنی است آیین کلنگ زنی احداث فاز سوم این مرکز نیز همزمان با مراسم افتتاح فاز دوم، به منظور ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی آسیب دیدگان اجتماعی با عنوان "پویش شهر" برگزار خواهد شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱     ساعت: ۲۰ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024