صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اکران بنرهای پرتابلی ورزشکاران مدال آور مسابقات قهرمان شهر ۲ در منطقه ۱۲

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ضمن تبریک به تیم های منتخب منطقه در مسابقات قهرمان شهر ۲ از چاپ و اکران پرتابل در محدوده سکونت این ورزشکاران در راستای تقدیر از مدال آوران و تشویق شهروندان به امر ورزش خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  شهردار منطقه گفت: تیم های ورزشی در بخش بانوان وآقایان  محلات منطقه ۱۲ در  دومین رویداد قهرمان شهر موفق به کسب ۱۱ مدال شدند.

ورزشکاران منطقه ۱۲ در بخش آقایان مسابقات قهرمان شهر ۲  توانستند قهرمانی مسابقات فوتبال گل کوچک در بین مناطق ۲۲ گانه ،قهرمانی رده تیمی مسابقات فوتبالدستی با کسب دو طلا دو نقره و یک برنز، مقام سوم رده تیمی مسابقات کشتی نوجوانان با کسب دو طلا دو نقره ره و یک برنز، مقام دوم در رشته دارت و مقام دوم رشته تنیس روی میز را بدست آورند.


همچنین بانوان منطقه در مسابقات قهرمان شهر۲
مقام سوم مسابقات انفرادی در رشته آمادگی جسمانی با مدال برنز،مقام سوم مسابقات انفرادی در رسته دارت با مدال برنز و مقام سوم مسابقات تیمی در رشته داژبال با مدال برنز را کسب کردند.


 شهردار منطقه ۱۲ با تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران منطقه گفت: امیدورام  بتوانیم با حمایت بیشتر و گسترش ورزش های همگانی و حرفه ای  خدمات بیشتری به علاقه مندان ورزش در این منطقه به ویژه محلات کم برخوردار ارائه دهیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶     ساعت: ۱۴ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024