صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با صرفه‌جویی شصت میلیارد ریالی مدیریت شهری منطقه ۸ انجام شد؛

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ از احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری حد فاصل جنوب خیابان جانبازان شرقی تا خیابان شهید حسینی با صرف هزینه ده میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ مجید سلمانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اجرای پروژه احداث دور برگردان غیر همسطح در اتوبان شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده فرسوده و معارض طرح توسط این منطقه جمع‌آوری و با توجه به وجود کاربری‌های مسکونی و آموزشی در محدوده پروژه، پس از مطالعه و تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محل احداث پل هوایی جدید مکان‌یابی و با صرف هزینه ده میلیارد ریال نسبت به احداث پل هوایی عابر پیاده جدید اقدام شد.

سلمانی در ادامه افزود: پل هوایی عابر پیاده اتوبان شهید باقری از تجمیع و تلفیق پل‌های جمع‌آوری شده در دو محل از سطح منطقه و در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است در برآوردهای اولیه و قبل از تصمیم‌ گیری به احداث با استفاده از پل‌های جمع‌آوری شده سطح منطقه، هزینه این پروژه هفتاد میلیارد ریالی محاسبه شده بود که بر اساس این اقدام مدیریت شهری منطقه ۸ علاوه بر کسب رضایت شهروندان و تسهیل در رفت‌و‌آمد ایشان به میزان شصت میلیارد ریال به صرفه و صلاح شهرداری تهران عمل شده‌ است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶     ساعت: ۱۵ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024