صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
احمدی‌صدر خبر داد:

بیمه کردن مددکاران اجتماعی شاغل در سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اجباری است

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: پیمانکاران وظیفه دارند مددکاران اجتماعی که در مراکز شهرداری تهران استخدام می‌کنند را بیمه کرده و طبق قوانین جاری وزارت کار، حق و حقوق آن‌ها را پرداخت نمایند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی‌صدر اظهار کرد: هر فردی که در این سازمان مشغول به کار می‌شود باید بیمه هم بشود و پیمانکاران باید این مسئله را با جدیت لحاظ کنند.
وی درباره بیمه مددکاران اجتماعی که با سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کار می‌کنند، تصریح کرد: مددکاران اجتماعی با پیمانکارانی که طرف همکاری ما محسوب می‌شوند کار می‌کنند و این پیمانکاران موظف هستند که آن‌ها را بیمه کنند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: مطالبه ما از پیمانکارانی که با مددکاران اجتماعی قراداد بسته و کار می‌کنند این است که باید قوانین وزارت کار را به طور کامل در مورد این افراد رعایت کنند.
احمدی‌ صدر در پاسخ به اینکه چرا برخی پیمانکاران با مددکاران اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران قراردادهای کوتاه مدت منعقد می‌کنند، اضافه کرد: قطعاً ما با پیمانکاران متخلفی که قوانین وزارت کار را رعایت نکنند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۱۳ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024