صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام بوستان بهمن برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ در این مراسم که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، جمعی از معاونین و مدیران منطقه، شهرداران مدارس و ... برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام بوستان بهمن، با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق نمودند‌.

محمد امین سالاری پور در این آیین اظهار کرد: شهدا سال‌ها برای جنگ وقت گذاشتند و با جان و دل در این مسیر گام نهادند، لذا امروز همه ما مسئولان باید با الگوگیری از این بزرگواران برای خدمتی که انجام می‌دهیم با تمام توان وقت بگذاریم و مسئولیت پذیر باشیم.

 او افزود: شهدا در راه اسلام، انقلاب، دین و اهل بیت در گمنامی جان خود را فدا کردند، در واقع شهیدان برای انقلاب بودند؛ نه انقلاب برای آنان، بنابراین ما نیز در هر مسئولیتی که داریم باید از جان مایه بگذاریم تا بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمت کنیم.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر اخلاص در کار ادامه داد: در هر کاری که انجام می‌دهیم باید بر این مساله باور داشته باشیم که اخلاص و در نظر گرفتن پروردگار حرف اول را می زند، ضمن اینکه اخلاص و تقوا از خصایص شهدای بزرگوار ما بوده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۳۰۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024