صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر خبر داد:

اجرای ویژه برنامه 'آرمان روح الله' و 'مسابقه نقاشی' در مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه های گوناگون فرهنگی ویژه مددکاران و مددجویان در سال جاری به اجرا در آمده است، گفت: از مهم ترین برنامه های فرهنگی این سازمان ویژه برنامه آرمان روح الله است که در ایام دهه مبارک فجر در مددسراها و مراکز یاورشهر به اجرا در آمده است.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این باره اظهار کرد: ویژه برنامه آرمان روح الله در سه محوریت شامل مسابقات ورزشی، ترویج فرهنگ امام و انقلاب با حضور چهره های فرهنگی و اکران فیلم است.

 وی افزود: در حال حاضر مسابقات ورزشی ویژه مددجویان و مددکاران ۲۰ مددسرای شهر تهران همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 احمدی صدر ادامه داد: باتوجه به اینکه امسال دهه مبارک فجر مصادف با ماه رجب و عید مبعث قرار گرفته است ویژه برنامه های فرهنگی در ۲۰ مددسرا و ۹ مرکز یاورشهر به اجرا در آمده است.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: فراهم شدن نمازخانه در مددسراها و حسینیه در مراکز یاورشهر از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران است.

 احمدی صدر همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان کار و خیابان به مدت ۱۰ روز  خبرداد و گفت: به مناسبت چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه نقاشی برای ۷ هزار کودک کار و خیابان در ۳۶ مرکز پویاشهر برگزار شده است.

 وی افزود: این مسابقه در قالب پیک  نقاشی با موضوعات فرهنگی و انقلاب اسلامی طراحی و توزیع شده است.

 احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر این پیک ها بین کودکان کار و خیابان مراکز پویاشهر ارسال شده و کودکان تا ۲۲ بهمن ماه مهلت ارسال آن را دارند. در پایان این مسابقات به نفرات برتر رنگ آمیزی و نقاشی با موضوعات اعلام شده جوایزی اهدا می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۳۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۴ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024