صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
طی روزهای گذشته انجام شده است:

از احداث نهر روسی تا حفر یک حلقه چاه جذبی در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷

شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به مهم ترین اقدامات و فعالیت های این ناحیه طی روزهای اخیر، گفت: طی روزهای گذشته، همچون قبل فعالیت های مختلفی در سطح ناحیه انجام گرفته است که از جمله مهم ترین آنها می توان به احداث نهر روسی واقع در زیر پل یارجانی و حفر یک حلقه چاه جذبی در محوطه استخر آدم و حوا، اشاره کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، علی الهوردیان شهردار ناحیه 3 بااشاره به مهم ترین اقدامات و فعالیت های این ناحیه طی روزهای اخیر، گفت: یکی از این اقدامات، احداث نهر روسی واقع در زیر پل یارجانی، خیابان هلال احمر بوده که به منظور افزایش ضریب ایمنی در معابر و  تسهیل عبور و مرور شهروندان انجام شده است.
وی افزود: یک حلقه چاه جذبی در ضلع جنوبی محوطه استخر آدم و حوا جهت جلوگیری از هدر رفت آب، حفر شده است. همچنین در راستای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، مرمت، نصب و هم سطح سازی دریچه های معابر سطح ناحیه انجام شده است.
الهوردیان تصریح کرد: طی روزهای اخیر پیاده روسازی و مرمت پیاده روها در معابری که نیاز بوده، اجرا شده است. ساماندهی و بازپیرایی بوستان ها و نظافت رفیوژ میانی بزرگراه شهید نواب صفوی نیز انجام شده؛ علاوه بر این آماده سازی بستر خاک فضاهای سبز ناحیه جهت کاشت گونه های گیاهی اجرا شده است.
شهردار ناحیه 3 اظهار کرد: جهت رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان محترم ناحیه، میز خدمت در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.
وی با اشاره به بحث نگهداشت شهر، تصریح کرد: این اقدام به طور مستمر در سطح انجام می شود. طرح نوسازی و تعمیر مخازن زباله نیز در روزهای اخیر اجرا شده است.
الهوردیان گفت: بیش از 4 هزار متر از انهار سطح ناحیه لایروبی و پاکسازی شد، همچنین لایروبی و پاکسازی کانال ها نیز به صورت دوره ای انجام می شود.
شهردار ناحیه 3 خاطرنشان کرد: در راستای افزایش راندمان آبیاری و استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی، تشتک گذاری دور درختان ناحیه انجام شده است.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۴۸۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴     ساعت: ۱۲ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024