صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به همت اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ برگزار شد؛

ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان در غالب جشن وصال

مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان با هدف ترویج این فرهنگ و ترغیب زوج‌های جوان به سنت حسنه ازدواج در غالب جشن وصال با حضور سید روح ا... طوسی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش استان تهران، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، شیخ سفلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از خیرین با استقبال جمع کثیری از خانواده‌ها در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و فرخنده اعیاد شعبانیه با اعلام این خبر افزود: فراهم سازی امکانات و بستر مناسب برای ازدواج آسان در جامعه برای نسل جوان، وظیفه دینی و اجتماعی آحاد مردم است.

 او خاطرنشان کرد: سنت ازدواج مورد تاکید دین اسلام است و باید با الگوگیری از سنت‌های حسنه پیامبر مکرم اسلام (ص) و سیره ائمه اطهار(ع)، با کمک خانواده ها، خیران، مسئولان و نهادهای فرهنگی در جامعه ترویج داده شود.

 شهردار منطقه۱۶ در این مراسم با اشاره به اینکه ازدواج جوانان در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است، بر لزوم توجه بیشتر نهادهای فرهنگی و اقتصادی، جهت فراهم نمودن مقدمات ازدواج آسان برای جوانان به عنوان امری ضروری در جامعه تاکید کرد.

 در پایان مراسم ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان، هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۰۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024