صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه۸ خبر داد؛

آغاز اجرای طرح‌ استقبال از بهار در معابر و بوستان‌ها

منطقه۸ تهران با اجرای ۳ هزار متر رنگ‌آمیزی جداول خیابان دماوند و پیش‌بینی ۲۰ هزار متر رنگ آمیزی تا پایان سال و همچنین بهسازی تجهیزات و مبلمان شهری به استقبال بهار رفت.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه در تشریح طرح‌های اجرایی این منطقه در آستانه فصل جدید گفت: از صبح امروز (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) بهسازی تجهیزات و مبلمان شهری  بوستان‌های منطقه۸ با رنگ آمیزی و مرمت تعداد ۹ هزار عدد از تجهیزات و مبلمان شهری در سطح منطقه آغاز شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه به منظور زیبایی بصری و همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ عملیات رنگ آمیزی حدود ۹هزار عدد از مبلمان موجود در بوستان ها از جمله نیمکت، سطل زباله، آلاچیق، لوازم ورزشی، پایه چراغ، آبنماهاو... (طبق پالت رنگی) آغاز شده است، تصریح کرد: کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط علاوه بر تاثیرگذاری بر کیفیت بصری فضاهای شهری سبب آراستگی محیطی و رضایت شهروندی است. بر این اساس به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، از صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) عملیات بهسازی آبنماهای میادین و پارک‌های محدوده منطقه، آغاز شد و این منطقه با استفاده از تمامی نیروها و ظرفیت‌های موجود تا پایان سال در راستای اجرای دستورالعمل ها  اقدام خواهد کرد.

تنهایی شهردار منطقه۸ اظهار کرد: در موضوع زیباسازی سطح منطقه نیز طی ۱۰ روز گذشته با هدف زیبایی بصری و در راستای فضاسازی مناسب شهری، طرح شست‌وشو ، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول خیابان دماوند آغاز شد و در ادامه رنگ‌آمیزی ۳ هزار متر از جداول خیابان دماوند حدفاصل سبلان تا سه راه تهرانپارس با رنگ سفید و فیروزه‌ای (مطابق با دستورالعمل سازمان زیباسازی)، به پایان رسید.

فاطمه تنهایی در پایان افزود: در ادامه این خدمت‌رسانی، رنگ آمیزی جداول خیابان‌های جانبازان، مدنی، نبوت، گلستان، شهیدثانی، خوشوقت و میادین هلال‌احمر، امام رضا(ع) و قمر بنی هاشم(ع) نیز توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰ هزار متر طول از جداول سطح این منطقه رنگ آمیزی شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۱۰ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024