صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
فاطمه تنهایی خبر داد؛

توزیع گسترده ۱۶۳ هزار قبض عوارض پایدار در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از توزیع ۱۶۳هزار قبوض عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اشاره به آغاز فرآیند توزیع این قبوض با استفاده از ظرفیت نواحی ۳گانه اظهار کرد: بر اساس پیشبرد اهداف مدیریت شهری و جلب مشارکت‌های شهروندی امسال نیز با نظارت دقیق اداره درآمد منطقه روند توزیع ۱۶۳ هزار قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه، خدمات مدیریت پسماند در حال انجام است.
شهردار منطقه ۸ درج کیوآر کد پرداخت آنلاین عوارض در فیش‌ها را امکان جدید قبوض دانست و افزود: از جمله تمهیدات مدیریت شهری در راستای پرداخت آنلاین، درج کیوآر کدهایی است که شهروندان می‌توانند با اسکن آن و ثبت اطلاعات مالک، مبلغ عوارض خود را رؤیت کرده و امکان پرداخت آنلاین را نیز داشته باشند.
تنهایی یادآور شد: در این راستا از نیمه بهمن ماه بلوک‌بندی، دسته‌بندی و آماده‌سازی قبوض نواحی سه‌گانه به همت اداره درآمد منطقه و با همراهی نیروهای تعیین شده نواحی صورت گرفت و به طور میانگین روزانه ۱۵ هزار قبض عوارض پایدار در اختیار شهروندان قرار گرفته و تا پنجم اسفند ماه به صورت کامل  پایان می‌یابد.
این مدیر ارشد شهری در ادامه از تخفیف ۱۰ درصدی پرداخت عوارض توسط شهروندان و جوایز خوش‌حسابی تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای حذف قبوض کاغذی و شرکت در قرعه‌کشی جوایز ارزنده شهرداری تهران از طریق بارکد دو بعدی و ثبت شماره موبایل مالک، ارسال شماره شناسایی به سامانه پیامک ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ و ثبت موبایل مالک، اسکن بارکد با سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد و پرداخت از طریق سایر درگاه‌ها، اینترنت‌بانک، بانک‌های طرف قرارداد و ارسال شماره شناسایی و موبایل مالک به کد دستوری#۵۵*۱۳۷* اقدام نمایند.
براساس گزارش روابط‌عمومی منطقه بروشور تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح نوماند در خصوص نحوه جمع‌آوری پسماند خشک نیز ضمیمه قبوض عوارض در اختیار شهروندان منطقه قرار می‌گیرد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲     ساعت: ۲۱ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024