صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید شهردار منطقه۸ از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با حضور در مصلای تهران از گردهمایی رسانه‌های فعال در بیست‌‌وچهارمین دوره این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با همراهی جمعی از معاونین خود در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌های همشهری، سایت شهر، خبرگزاری ایسنا و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران دقایقی با برخی رسانه‌ها به گفتگو پرداخت.

تنهایی در این گفتگوی صمیمانه در خصوص آخرین اقدامات مدیریت شهری منطقه ۸ در حوزه افزایش سرانه‌های فضای سبز و احداث پنجمین بوستان محله‌ای در این دوره مدیریت شهری در منطقه خبر داد.

وی همچنین در تشریح پروژه‌های فعال منطقه از پیشرفت مطلوب پروژه خیالستان زندگی و افتتاح فاز اول آن در دو ماه اول سال آینده خبر داد.

تنهایی شهردار منطقه در پایان سخنان خود با اشاره به افتتاح گذر غذا و گردشگری در آذرماه سال جاری در محدوده منطقه ۸ و ارائه خدمت این گذر به ساکنان شرق تهران با فضایی دلنشین، امن و  خانوادگی، استقبال شهروندان به ویژه در روزهای آخر هفته از خدمت‌رسانی ۳۰ غرفه در این گذر که ۲۷ غرفه به سرویس‌دهی غذا و ۳ غرفه نیز به صنایع دستی اختصاص دارد را مطلوب دانست و اظهار امیدواری کرد همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان استقبال از این گذر بیشتر شود.

شهردار منطقه ۸ در ادامه بازدید خود در این نمایشگاه در غرفه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران نیز حضور یافت و ضمن خسته نباشید به همکاران از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای مدیریت شهری تهران در حوزه رسانه قرار گرفت.

براساس این گزارش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه ایران از ۲۹ بهمن‌ماه تا سوم اسفند در مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان به حوزه رسانه و مطبوعات ایران است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۴     ساعت: ۱۹ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024