صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رصد لحظه به لحظه شهر با گشت‌های حامی شهر

حامی شهر، حامی مددجویان کلانشهر تهران

با توجه به کاهش چشمگیر دمای هوا در پایتخت و بارش نزولات آسمانی، گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر به صورت شبانه روزی در حال آماده باش هستند تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب نسبت به انتقال آنها به مددسراها یه اقدام نمایند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در حال حاضر بیش از ۴۰ گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در سطح مناطق ۲۲گانه کلانشهر تهران در حال گشت زنی و تردد هستند. همچنین حدود ۲۰ مدد سرای سیار فصلی در برخی میادین اصلی پایتخت مستقر شده‌اند تا حامی مددجویان کلانشهر تهران باشند.
۲۰ مددسرا نیز در مناطق ۲۲گانه در مجموع با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر در حال فعالیت و خدمات رسانی به افراد بی‌سرپناه، در راه مانده و کارتون خواب هستند و گشت‌های موتوری حامی شهر نیز در برخی معابر و محلات در حال رصد لحظه به لحظه هستند تا به مددجویان خدمات رسانی کنند.
شهروندان عزیز تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران و یا با شماره تلفن‌های ۵۵۵۲۲۳۲۲ و ۵۵۰۱۲۳۴۵ سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تماس حاصل نمایند تا بلافاصله گشت‌های حامی شهر به محل اعزام شده و نسبت به انتقال مددجویان به مددسراها اقدام کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۴۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۶     ساعت: ۱۶ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024