صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در شب نیمه شعبان انجام شد؛

خیل عظیم شهروندان در خیابان انتظار منطقه ۸

همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) شهرداری منطقه ۸ با برپایی خیابان انتظار به طول یک کیلومتر و ارائه خدمات با ۴۰ موکب، پذیرای شهروندان شرق تهران بود.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه در تشریح اقدامات انجام شده در این مراسم توسط منطقه، اظهار کرد: شهرداری منطقه در ایام گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه جشن نیمه شعبان، اقدامات لازم را برای برپایی خیابان انتظار به طول یک کیلومتر در امتداد میدان نبوت و ارائه انواع خدمات با راه‌اندازی ۴۰ موکب را در دستور کار خود قرار داد.
تنهایی ادامه داد: هر یک از موکب‌های تعبیه شده با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی مزین به نام یکی از شهدا بوده و با ارائه انواع خدمات برای نوجوانان و کودکان در قالب غرفه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مسابقه و... پذیرای بازدیدکنندگان از این گذر فرهنگی بود.
وی با اشاره به استقبال عظیم شهروندان از این مراسم افزود: با برگزاری انواع برنامه‌ها در میدان نبوت به عنوان بزرگترین میدان منطقه و استقبال و شرکت فعال شهروندان در برنامه‌ها، این میدان به عنوان میعادگاه حضور مردم منطقه شناخته شده و مدیریت شهری منطقه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برنامه‌های مختلف در این محدوده صورت داده‌است.
شهردار منطقه در خصوص آذین‌بندی و تجهیز خیابان انتظار و محدوده میدان نبوت تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حوزه خدمات شهری منطقه با استفاده از نیروی‌های خدمات شهری نسبت به آراستگی و تجهیز محدوده به مخازن زباله در قبل و بعد از مراسم اقدامات لازم را انجام دادند.
همچنین با همراهی پلیس راهور منطقه نیز تمهیدات لازم در خصوص مسیرهای جایگزین دسترسی به محدوده جنوب میدان نبوت و خیابان شهید آیت به کار برده شد.
گفتنی‌است در محدوده میدان نبوت نیز پردیس فرهنگی با برنامه‌های شاد و مفرح، اجرای برنامه و سرود توسط گروه‌های نوجوان و نورافشانی لحظاتی به یاد ماندنی را رقم زد‌.
همچنین موکب زینبیه نیز با حضور فعال همکاران منطقه ۸، خدمت‌رسانی و پذیرایی از شهروندان در مراسم را با مشارکت خیرین و گروه‌های فعال مردمی بر عهده داشت.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۵۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۷     ساعت: ۹ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024