صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در فعالیت های سینمایی

مدیر اداره امور مراکز سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۹ گام آموزشی، تربیتی و درمانی در مراکز یاورشهر به اجرا در می آید؛ گفت: در این ۹ گام مهارت آموزی و کسب و کار در هنگام درمان برای معتادان متجاهر فراهم شده است که پس از گذراندن این دوره اشتغال برای آنها فراهم خواهد شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ مهدی گلشنی اظهار کرد: معتادان متجاهر پس از درمان در مراکز یاورشهر دوره های گوناگون مهارت آموزی را براساس تجربه و علاقه می گذرانند و سپس وارد بازار کار خواهند شد.

 وی افزود: تعداد قابل توجهی از معتادان متجاهر بهبود یافته پس از درمان در مراکز یاورشهر باتوجه به اینکه بی خانمان هستند در مددسراها اسکان دارند و برای اشتغال آنها از طریق شرکت های سینمایی به عنوان هنرور مشغول به فعالیت شده اند.

 گلشنی ادامه داد: این افراد همه روزه صبح ها از مددسراها با سرویس در نظر گرفته شده به لوکیشن (محل اجرای فیلم) می روند و پس از اتمام فعالیت حقوق روزمزد و تغذیه شان را دریافت می کنند؛ که این اشتغالزایی کمک بسزایی برای خروج این افراد از چرخه آسیب خواهد کرد.

 مدیر اداره امور مراکز سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نانوایی، خیاطی، تولید اسباب بازی، گلخانه، سفالگری ، بافتنی ، برق کشی و...هم اکنون در مراکز یاورشهر ویژه مددجوها آموزش داده می شود و پس از بهبودی و گذراندن این دوره  وارد بازار کار خواهند شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۶۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۹     ساعت: ۱۲ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024