صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

زیباسازی معابر و میادین منطقه ۱۲در طرح استقبال از بهار

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۲ گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ عملیات رنگ‌آمیزی جداول، کافوهای برق و المان‌های شهری با هدف زیباسازی و نظم‌دهی منظر شهری طبق پالت مصوب سازمان زیبا سازی در حال انجام است.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲؛ فرزاد هنرور گفت: با هدف زیباسازی معابر شهری، ایجاد نظم و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص میهمانان نوروزی و در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳، عملیات رنگ آمیزی و احیاء رنگ جداول و المان های شهری شامل کافو، دستک، نرده، تابلوهای شناسایی معابر و … اجرایی  شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی بصری و سیمای ظاهری سطح گذرگاه ها و محورهای اصلی منطقه ۱۲ گفت: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول و ‌المان های شهری توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای کار در ساعات کم تردد پایانی شب به منظور رفاه حال شهروندان مد نظر است.

معاون شهردار منطقه ۱۲ با اعلام اینکه این اقدام تا پایان سال  در حال انجام است، افزود: اجرای طرح رنگ آمیزی جداول با طیف رنگ های آرامبخش علاوه بر زیبائی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جداول در شب برای رانندگان شده و همچنین جداول از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج می شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۰۴۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳     ساعت: ۹ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 13 2024