صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با برگزاری مراسم نمادین روز درختکاری اعلام شد:

استقبال از بهار با کاشت صدها نهال در پایانه‌های تهران

مدیران پایانه‌های چهارگانه تهران اعلام کردند که در روزهای پیش‌ رو با کاشت صدها نهال و انواع گل‌های رنگارنگ و گونه‌های گیاهی به استقبال بهار و مسافران نوروزی می‌روند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران، همزمان با روز درختکاری، مدیران ارشد سازمان پایانه‌ها همراه با مدیران شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری، شماری از کارکنان نیروی انتظامی و دیگر ارگانهای مستقر در پایانه‌ها، چندین اصله نهال را در پایانه‌های مسافری تهران غرس کردند.

بنابراین گزارش، معاون فنی، عمرانی و بهره برداری سازمان نیز ضمن شرکت در مراسم نمادین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اعلام کردند که طی روزهای پیش رو، بیش از صدها نهال و درخت و درختچه در پایانه‌های تهران کاشته می‌شود و فضای سبز پایانه‌ها نیز با کاشت انواع گل وگیاه فصلی و سازگار با محیط گسترش می‌یابد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با اشاره به سفر میلیونی هموطنان از پایانه‌های تهران در روزهای پایانی سال، مشارکت هموطنان را در گسترش فضای سبز و کاهش آلودگی هوا حائز اهمیت خواندند و از مراجعه‌کنندگان درخواست کردند در هنگام حضور در پایانه‌ها مراقب زندگی گل‌ها و درختان باشند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۶۱۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۰ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024