صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در نشست مشترک با مدیران ارشد وزارت راه:

ایمنی و امنیت مسافران در سفرهای نوروزی، زیر ذره‌بین وزارت‌راه و مدیران پایانه‌های پایتخت رصد میشود

در نشستی با حضورحاج‌صفری معاون حمل و نقل و راهداری استان تهران، مدیر اجرائی سازمان، مدیران پایانه‌های غرب، جنوب، بیهقی و شرق، ومدیران شرکت‌ها و تعاونی‌های مستقر در پایانه‌های چهارگانه پایتخت، بر افزایش ضریب ایمنی و امنیت سفرهای نوروزی تاکید شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران، محمد حسین سرخوش مدیر پایانه غرب با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مدیران ارشد صنعت حمل و نقل و مسافر در پایانه غرب گفت: ارتقای ضریب ایمنی و امنیت سفرهای نوروزی و برقراری نظم و ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران در خرید و فروش بلیت‌های نوروزی، مهم‌ترین بحث مطرح‌شده در این جلسه بود.
سرخوش افزود: براساس تصمیماتی که گرفته شد، به هیچ راننده‌ای، پیش از انجام معاینه فنی و رفع نواقص اتوبوس‌ها، اجازه حرکت داده نمی‌شود و در صورتی که راننده‌ای خارج از سرویس مسافرگیری کند، متخلف شناخته‌شده و وزارت راه کارت هوشمند وی را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
مدیر پایانه مسافری غرب تصریح کرد: شرکت‌ها و تعاونی‌ها نیز ملزم شدند تا ضمن حفظ نظم، آراستگی و پاکیزگی دفاتر خود، به وضعیت نظافت اتوبوس‌ها و ایجاد آسایش کامل برای مردم در هنگام سفر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گفته سرخوش، کارکنان شرکت‌های مسافربری و رانندگان نیز باید در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، در کنار پوشیدن لباس مخصوص، نظافت ظاهری و نحوه پوشش و آراستگی خود را حفظ کرده و کارت شناسایی و اتیکت ویژه مربوط به شرکت‌ و تعاونی متبوع خود را نصب کنند.
همکاری با نیروهای انتظامات و هماهنگی با پلیس راهور در کنترل و روان‌سازی ترافیک در حاشیه میدان آزادی، از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰     ساعت: ۹ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024