صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه۱۲ در مجمع خیرین منطقه:

عدالت محوری و توجه به اقشار کم برخوردار از اولویت‌های مدیریت شهری است

شهردار منطقه ۱۲ در نشست با مجمع خیرین منطقه، احساس مسئولیت اجتماعی همه مردم به ویژه مسئولان در قبال خانواده های نیازمند را یک امر شرعی و قانونی ذکر کرد و گفت: عدالت محوری و توجه به اقشار کم درآمد منطقه از اولویت های مدیریت شهری است.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  نشست مشترک مجمع خیرین منطقه با وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه،  ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی و جلالی رئیس اداره آسیب های منطقه با محوریت تهیه بسته معیشتی ویژه خانواده های کم برخوردار منطقه برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی وجود خیرین را برکتی برای مدیریت شهری دانست واظهار کرد:رسیدگی به محلات کم برخوردار  و ایجاد خدمات رفاهی و اجتماعی در این محلات به منظور تحقق عدالت اجتماعی یک ضرورت است و باید مسئولان شهری با اتخاذ تدابیر لازم اقدامات موثری تری برای ایجاد مساوات در توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری به ویژه با اولویت توجه به محلات کم برخوردار داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۲  با قدردانی از توجه خیرین به خانواده های نیازمند وکم برخوردار، بر تهیه بسته معیشتی و ارزاقی برای این خانواده ها با توجه به نزدیکی عید نوروز وماه مبارک رمضان، تاکید کرد.

وی گفت : هرچند اینگونه اقدامات خیرخواهانه بسیار ارزشمند است و باید استمرار داشته باشد ولی بایستی تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت شرکت ها و واحد های تولیدی نسبت به پایدار سازی درآمد های خانواده های نیازمند و مستحق از طریق فراهم آوردن زمینه اشتغال آنان اقدام شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
  • ٢٨ شوال ١٤٤٥
  • May 07 2024