صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

یازده طرح ارائه شده از سوی منطقه۸ به مرحله نهایی رسید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ از ثبت نهایی یازده طرح این منطقه در سومین رویداد ریحان شهر خبر داد.

به گزارش جهانی پرس؛ میلاد علی‌نیا با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه سومین رویداد ریحان شهر در منطقه۸ از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را با هدف توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران‌ اجتماعی فعال در حوزه زنان و خانواده و رفع موانع و مشکلات مشارکت آغاز کرد.
علی‌نیا با اشاره به بهره مندی از ظرفیت تمامی فعالان اجتماعی حوزه زنان و خانواده در محلات ۱۳گانه ادامه داد: جامعه هدف ما برای اجرای این دوره از ریحان شهر فعالان محلی، گروهای جهای، مدارس،  کانون‌ها، کارگروه‌های زنان و خانواده بوده است که پیرو دستورالعمل مطابق با زمان‌بندی اقدامات انجام شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ با اعلام خبر برگزاری جلسات هم‌اندیشی در نواحی، کارگاه‌های طرح‌نامه نویسی و غربالگری اولیه در موضوع تبلیغات محیطی تصریح کرد: بعد از تبلیغات و اطلاع‌رسانی و فراخوان، تعداد شانزده طرح اولیه به منطقه ارسال شد و پس از غربالگری، یازده طرح منتخب در سامانه "کایپر"  ثبت شد.
گفتنی است بر اساس گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ از مجموع طرح های ارائه شده تا کنون یازده طرح در مرحله ثبت نهایی و کایپر رسیده است که پس از داوری و پذیرش پروژه‌ حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن آن در سطح محله انجام خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲     ساعت: ۱۲ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024