صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر خبر داد؛

فاز سوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ امسال افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فاز سوم یاورشهر ۹(پویش شهر) امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران دکتر احمد احمدی‌صدر، در گفت‌وگو با شهر گفت: ۹ گام تربیتی، آموزشی درمانی برای معتادین متجاهر طراحی شده است و اعتقاد داریم که سم‌زدایی به تنهایی کافی نیست. در گذشته در بسیاری از مراکز کشوری رویکردی وجود داشته است که فقط سم‌زدایی معتادین صورت می‌گرفت اما معتادین دوباره به اعتیاد باز می‌گشتند.

وی افزود: اگر به غیر از سم‌زدایی گام‌های سلامت جسمانی، هویت بخشی، معنویت درمانی، حرفه آموزی مقدماتی، حمایت از خانواده‌ها، حرفه آموزی تخصصی و ورود به اشتغال و بازار کار، باز اجتماعی شدن و صیانت پس از خروج انجام نشود تمام هزینه‌های اعمال شده به هدر خواهد رفت. لذا گام‌های حرفه‌آموزی مقدماتی و ورود به بازار کار و اشتغال دو مورد از مهم‌ترین گام‌های اجرایی هستند. برای این امر مراکزی به نام‌ پویش‌شهر راه‌اندازی شدند که این پویش‌شهرها حرفه‌آموزی و وصل کردن به بازار کار و اشتغال را برای این عزیزان انجام می‌دهند.

احمدی صدر در پایان گفت: در تمام مراکز ماده ۱۶ مراکز پویش شهر راه‌اندازی شده‌اند و مراحل ثبت‌نام انجام شده و آموزش ها آغاز شده است. برخی از مراکز پویش نیز مانند مرکز پویش یاورشهر ۹ که فاز سوم یاورشهر ۹ نیز می‌باشد، همزمان با افتتاح فاز دوم یاورشهر ۹ کلنگ‌ زنی‌اش انجام شده است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا تعداد مراکز پویش افزایش پیدا کند. با این‌حال ما فقط منتظر بخش احداثی پویش‌شهر یاورشهر ۹ نیستیم و در حال حاضر کار ها در حال انجام است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۴۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۷     ساعت: ۲۲ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024