صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
احمدی صدر خبر داد

اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در سه بزرگراه اصلی پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت به شکل مداوم در حال اجرا است، گفت: همزمان با آغاز سال نو طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده بزرگراه شهید نواب در تمامی ایام نوروز به اجرا در آمد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر از ابتدای سال ۱۴۰۳ همچون سنوات گذشته با همکاری گشت های حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و شهرداری های مناطق ۲۲گانه به اجرا در آمد.
وی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ نخستین مرحله از طرح ساماندهی معتادان متجاهر سال جدید در بزرگراه های شهید نواب، شهید تندگویان و شهید یارجانی به اجرا در آمد.
احمدی صدر در ادامه بیان کرد: فضای سبز میانی بزرگراه ها یکی از کلونی های آسیب زا در محورهای بزرگراهی شهر تهران است که باتوجه به تردد خودروهای شهروندان، ساماندهی این نقاط با همکاری پلیس راهور به اجرا در می آید.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح ساماندهی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱ با همکاری سایر دستگاه ها به اجرا در آمد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۱۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۱     ساعت: ۱۵ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024