صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ارائه خدمات گردشگری در تمام ایام سال پویایی پایتخت و حال خوب گردشگران را رقم می زند

احمد قیومی معاون استانداروفرماندار تهران در روز یازدهم فروردین مهمان استودیو بهار ستاد گردشگری شهرداری تهران شد و بر تداوم فعالیت و اجرای خدمات گردشگری در تمام ایام سال تاکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران؛احمد قیومی فرماندار پایتخت از محل فعالیت این ستاد بازدید کرد و با حضور در استودیو بهار اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری نوروز ۱۴۰۳را ارزنده دانست و گفت: ۱۲کارگروه ویژه در ستاد سفر،در فرمانداری تهران تشکیل شد که هر یک سرویس ویژه ای را در نوروز ۱۴۰۳ به مسافران و مهمانان ارائه دادند.
طبق آمار برگرفته،  شهر تهران  با ورودی و خروجی هریک  ۴۰۰ هزار نفر مسافر زمینی و با بیشترین پرواز های داخلی، رکورد  بالاترین  جابجایی مسافران‌ هوایی در فرودگاه مهرآباد را داشته است که باتوجه به نظارت دقیقی که لحاظ شد،کمترین اشکال و  ایراد را در اجرای خدمات نوروز داشته ایم.
فرماندار تهران در ادامه بیان کرد:طبق بازدیدی که از ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام شد،مجموعه خدمات ارائه شده از سوی این ستاد در نوروز۱۴۰۳ به گردشگران بسیار متفاوت و متمایز تر از،سال های  گذشته بود.
وی گفت:سامانه ۱۳۷ فعال در این ستاد با پاسخگویی به بیش از پنج هزار  تماس ، رضایت مسافران و گردشگران را در نوروز امسال به ارمغان آورده است که اقدامی شایسته محسوب  می‌شود.
قیومی اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر گردشگران  از تور جذاب ری گردی به عنوان یک تور گردشگری مذهبی که بالاترین مخاطبان را تا امروز  در این ایام  داشته است،حاکی از رضایت  گردشگران  و عملکرد عالی و بدون نقص ستاد گردشگری شهرداری تهران است.
فرماندار تهران در پایان ضمن ابراز خرسندی از حال خوب پایتخت در ایام نوروز و رضایت مسافران و شهروندان، بر ادامه این روند مثبت و اجرایی در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت:
امیدواریم اجرای خدمات گردشگری  به ایام نوروز و تعطیلات خاص محدود نشود و ما در تمام ایام سال شاهد حال خوب شهروندان و پویایی پایتخت با ارائه خدمات متنوع گردشگری به شهروندان  و گردشگران باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۳۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۲     ساعت: ۱۴ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024