صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در پی عملیات عمرانی تا پایان تعطیلات نوروز؛

بزرگراه باقری حدفاصل پل خاقانی تا خیابان جانبازان در منطقه ۸ مسدود شد

با اجرای عملیات نصب دوربرگردان غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸، محدوده پل خاقانی تا خیابان جانبازان(گلبرگ) در این بزرگراه تا پایان تعطیلات نوروز مسدود خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ به دنبال نصب عرشه پل دوربرگردان غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری با مشارکت سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، مدیریت شهری منطقه ۸ از انسداد مسیر محدوده پل خاقانی تا خیابان گلبرگ در این منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

بر اساس این گزارش مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری خیابان جانبازان، خیابان دردشت و مسیرهای جایگزین جنوب به شمال بزرگراه کنار گذر جنب پل خاقانی و خیابان دماوند، میدان شقایق خیابان دردشت بزرگراه شهید سلیمانی و میدان شقایق خیابان دردشت و بزرگراه شهید سلیمانی می‌باشد.

همچنین بنرهای اطلاع‌رسانی این محدودیت تردد و مسیرهای جایگزین در ۶ نقطه از مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری حدفاصل خیابان ۱۹۶ تهرانپارس تا خیابان شهید حسینی(بهار)، ۴ نقطه از مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باقری، ۳ نقطه در خیابان شهید ثانی، ۲ نقطه در بزرگراه شهید سلیمانی و ۲ نقطه در خیابان جانبازان نصب و جانمایی شده است.
لازم به ذکر است عملیات نصب این دوربرگردان غیرهمسطح که کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید باقری را در پی خواهد داشت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۳     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024