صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
علیمردانی خبر داد:

بیش از ۸۰۰ هزار مسافر سفر خود را از پایانه‌های تهران شروع کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران گفت: بیش از ۸۰۰ هزارنفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران استفاده کردند.

به گزارش جهانی پرس -مریم لطفی، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان اظهار داشت: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، هشتصدو هفتادو نه هزار مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها، سفر خود را به مقصد شهرهای مختلف کشور از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران آغاز کردند.
وی افزود: این تعداد با استفاده از ۷۰ هزار و ۹۳۲ سرویس مسافربری شامل اتوبوس، سواری، مینی‌بوس و میدل‌باس راهی مقاصد خود شدند که در این میان حدوداً (۸۸درصد) از طریق اتوبوس‌های بین‌شهری و ۱۲ درصد  با سواری کرایه، مینی‌بوس و میدل باس عزیمت نمودند.
علیمردانی تصریح کرد: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۳۷۹ هزار نفر(۴۳درصد) را در میان پایانه‌های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری غرب نیز با ۳۰۳هزار مسافر (۳۸ درصد) در رتبه بعدی قرار گرفت.
وی در پایان افزود: بیشترین مقاصد مسافرین خروجی در  نوروز ۱۴۰۲ به شهر های اصفهان به تعداد ۵۱ هزار مسافر، شهر مشهد با ۳۳ هزار نفر و همدان با ۲۶ هزار مسافر اختصاص پیدا کرد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۷۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۰     ساعت: ۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024