صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید وپایش وضعیت اجرای طرح نگهداشت شهر در نواحی ششگانه

صبح امروز وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه رضامحمدی مدیر کل پسماند شهرداری تهران ، معاون خدمات شهری ومحیط زیست و شهرداران نواحی شش گانه با حضور در معابر ومیادین منطقه ، شاخص‌های نگهداشت شهر بررسی و مواردی هم به مدیران ذیربط ابلاغ شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی ، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت  بررسی نگهداشت سطح منطقه ، امروز صبح  به همراه رضا  محمدی مدیرکل پسماند شهرداری تهران و معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه از نواحی شش گانه منطقه بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید شاخص‌های نگهداشت منطقه بررسی و  مواردی در دستور کار معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه  و شهرداران نواحی قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۲ گفت:رفت و روب معابر ،توسعه فضاهای سبز ، انهار، لکه گیری آسفالت ، ساماندهی پیاده روها ، جداول ، پایانه های مسافربری ، حصارهای کارگاهی، زیباسازی نمای بصری، مبارزه با جانوران مضر شهری، جمع آوری آبهای سطحی و … از جمله موارد طرح نظارت بر وضعیت نگهداشت شهر است که مبنای ارزیابی عملکرد  به شمار می رود و با دقت در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید همچنین رضا محمدی مدیر کل پسماند نیز وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه‌های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی شهروندان و رفع نقاط آسیب در اجرای طرح نگهداشت شهر افزود: تمام حوزه ها در منطقه ۱۲ موظف هستند تلاش خود را بکار گیرند تا طرح نگهداشت شهر، به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۶۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۵ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024