صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
علیمردانی خبر داد:

حدود ۲۰ هزار نفر از نمازگزارن عید سعید فطر از خدمات ارائه شده در پایانه بیهقی استفاده کردند

کارکنان سازمان پایانه‌ها، پایان ماه مبارک رمضان و عید بزرگ مسلمانان جهان را با خدمات‌رسانی و پذیرایی از هزاران نمازگزار در پایانه‌های تهران بویژه پایانه بیهقی که محل توقف خودروها و مراجعه هموطنان به مصلای تهران بود، جشن گرفتند.

به گزارش جهانی پرس - محمدجواد امیری، پوریا علیمردانی مدیر عامل سازمان با علام این خبر گفت: همزمان با عید سعید فطر، پایانه‌ بیهقی تهران شاهد رفت وآمد خیل عظیم نمازگزارانی بود که  قصد داشتند برای اقامه نماز عید سعید فطر، خود را از گوشه‌گوشه پایتخت به مصلای تهران برسانند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پایانه بیهقی از ساعتهای اولیه صبح روز عید سعید فطر میزبان بیش از ۴۵۰۰ خودرو در پایانه بیهقی بود افزود: کلیه پرسنل و مدیران پایانه از ساعتهای اولیه بامداد با تهیه فیش های رایگان پارکینگ بیهقی، نصب علائم ترافیکی ، نصب بنرهای راهنما، تفکیک سلولهای پارکینگ و ...، سعی در ارائه خدمات شایسته به نمازگزاران محترم نمودند.

مدیر عامل سازمان گفت: یکی دیگه از اقدامات انجام شده در عید سعید فطر امسال حضور گروههای جهادی  از روز قبل در پایانه بود که این عزیزان با پخت ۴۰ دیگ عدسی و ۲۵ دیگ حلیم در همین مکان از صبح روز عید سعید فطر از نمازگزاران محترم پذیرائی نمودند.

علیمردانی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور جانبازان و معلولین محترم برای حضور در نماز عید فطر، امسال با هماهنگی قبلی، نزدیکترین محل به درب خروجی پارکینگ را برای این عزیزان اختصاص دادیم که به علت شیب نسبی در پایانه و مسافت با دربهای شمالی پارکینگ، این عزیزان مشکلی از این بابت نداشته باشند.همچنین با همکاری سازمان تاکسیرانی، بسیاری از مردم نیز از طریق ون های تاکسی از درب شمالی پارکینگ به محل مصلی و بالعکس منتقل شدند.

گفتنی است در پایانه‌های جنوب، شرق و غرب تهران نیز مسافرین و شهروندان محترم، همگام با همه مسلمانان، نماز عید فطر را به امامت ائمه جماعت مستقر در پایانه‌ها اقامه کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۷۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۵ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024