صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
خبر خوش شهردار منطقه ۱۷ به شهروندان:

سه میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره برداری از چند میدان میوه و تره بار در سطح منطقه، گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه و تره بار جوانه، آذری و فدک در سال جاری بهره برداری خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به احداث و بهره برداری از میدان های میوه و تره بار طی سال جاری در سطح منطقه، گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، توسعه بازارهای تره بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است.
 شهردار منطقه تصریح کرد: به همین منظور و با هماهنگی های انجام شده توسط مدیریت شهری منطقه 17 و سازمان میادین تره و بار، موقعیت یابی جهت احداث بازارهای میوه تره بار در محلات فاقد چنین بازارهایی انجام گرفته است.
سیفی با بیان اینکه محلات آذری، زهتابی و وصفنارد از محلات قدیمی و در حال توسعه منطقه هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری فعلی در تلاش است در راستای افزایش عدالت در شهر و با اجرای پروژه های مختلف، خدمت دهی را در مناطق در حال توسعه افزایش دهد تا سرانه های شهری به میزان محلات توسعه یافته، افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: میدان های میوه و تره بار جوانه، آذری و فدک نیز با همین رویکرد در سال جاری و در قالب رویدادهای امید و افتخار به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۷۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۵ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024