صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

محور جمهوری هدف پایش طرح 'الگوی خدمت' در منطقه ۱۲

در راستای اجرای طرح 'الگوی خدمت' محور جمهوری به عنوان یکی از ۵ محور این طرح با حضور شهردار منطقه۱۲، معاونان حمل ونقل وترافیک، فنی وعمران،خدمات شهری ومحیط زیست و شهردار ناحیه ۱ مورد پایش و بررسی قرار گرفت .

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت : طرح "الگوی خدمت " سه طرح ۳۶۰درجه،نگهداشت شهر وتحول بیستگانه خدمت را در برمی‌گیرد که می بایست قبل از اجرای پروژه های پیشنهادی آن، محورهای منتخب به طور دقیق پایش و بررسی شود.

در همین راستا شهردار منطقه ۱۲ در بازدید از محور جمهوری دستوراتی راجع  به ساماندهی تابلوی اسامی معابر(هشدار ترافیکی)، ایستگاه های اتوبوس این محور و رفع نواقص مسیرهای ویلچر رو را به معاون حمل ونقل وترافیک و شهردار ناحیه ۱ ابلاغ کرد.

وی همچنین با تاکید بر طرح ۳۶۰ درجه، از شهردار ناحیه ۱ خواست تا با با گردش ۳۶۰ درجه ای به تمام ابعاد و ایرادات محدوده تحت نظارت خود مانند موضوعات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ترافیکی و حتی شهرسازی و اجتماعی که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد را  شناسایی و رفع کند.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر پیاده روسازی معابر که از موارد مهم طرح بیستگانه خدمت نیز به شمار می رود ،پیاده رو سازی خیابان لاله‌زار با اجرای عرض وضع موجود،پیاده رو سازی ضلع شمال غرب چهارراه مخبرالدوله و ساماندهی نهر آن و تکمیل پروژه پیاده روسازی خیابان جمهوری حدفاصل مخبرالدوله تا ظهیرالاسلام را در دستورکار معاون فنی وعمرانی منطقه وشهردار ناحیه ۱ قرار داد.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه این بازدید به موارد عمرانی دیگری مانند بهسازی معبر نوشین وساماندهی تک باغچه های آن، اجرای تراش روکش خیابان جمهوری حدفاصل مخبرالدوله تا ظهیرالاسلام  و اجرای موارد نگهداشت پیاده روی خیابان جمهور اشاره و بر رسیدگی به آن ها تاکید کرد.
وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر طرح نگهداشت شهر مواردی همچون حذف زوائد بصری، پاکسازی المان های شهری، لایروبی مستمر انهار،نظافت معابر ،نگهداشت  و واکاوی فضای سبز و رسیدگی به مخازن زباله را احصا و دستورات لازم را به معاون خدمات شهری و محیط زیست ابلاغ کرد.

گفتنی است شهرداران نواحی شش گانه منطقه ۱۲ در راستای اجرای طرح " الگوی خدمت "، با بازدید های میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان هستند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۵۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۳۰     ساعت: ۱۴ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024