صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

با اقدامات جهادی و انقلابی گامی موثر در تقویت و نشاط مساجد برداشته خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بیگی به عنوان مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) منصوب شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ سالاری پور شهردار منطقه با حضور در مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب صفوی انتصاب ایشان را تبریک گفت.
در این نشست که با حضور شیخ سفلی معاون اجتماعی و حجت الاسلام حاج آقا رسولی مدیر اداره فرهنگی منطقه برگزار شد، شهردار منطقه ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در مرکز رسیدگی به امور مساجد، پرداختن به این پایگاه ارزشمند و بررسی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مختلف آن، سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و دینی را امری قابل توجه دانست.
وی با بیان اینکه از میان کارکردهایی که در زمانه‌ی کنونی باید به آن‌ها توجه داشت، کارکرد و نقش فرهنگی این نهاد دینی بسیار حائز اهمیت است.
شیخ سفلی معاون امور اجتماعی گزارشی از فعالیت های انجام شده درخصوص تعاملات فرهنگی شهرداری  با مرکز رسیدگی به امور مساجد، تخصیص اعتبارات به مساجد و مراکز دینی بیان کرد و خواستار ارتباط مستمر در حوزه کرسی های  تلاوت و ویژه برنامه های آموزشی مرتبط با نوجوانان شد.
 حجت الاسلام والمسلمین بیگی نیز ضمن تشکر از مسئولین شهرداری گفت: انشاا... بتوانیم با اقدامات جهادی و انقلابی گامی موثر در تقویت و نشاط مساجد برداریم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۰۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱     ساعت: ۱۹ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024