صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۲ در مسجد بینایی

وحیدرضا انارکی محمدی شهردارمنطقه ۱۲ به همراه جمعی از معاونان ومدیران منطقه با حضور در مسجد بینایی واقع در محله سنگلج ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان و نمازگزاران، دستور رسیدگی به درخواست‌های شهری شهروندان را صادر کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ وحیدرضا انارکی محمدی در این دیدار که در مسجد بینایی انجام شد، عنوان کرد: مهمترین اولویت این منطقه خدمت رسانی به محلات کم برخوردار است.

شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر اهمیت پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی گفت: برگزاری ملاقات مردمی موجب کاهش فاصله بین مسئولین و مردم می‌شود و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به طور مستقیم موجب تسریع در روند اجرای کار است.

وی، رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار را در اولویت منطقه برشمرد و گفت: رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه‌های مربوطه اجرای خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های مناسب و متعدد جبران خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌ خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۲۰۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۴     ساعت: ۱۴ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024