صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
همزمان با آغاز بارندگی در معابر منطقه ۱۶

استقرار ۱۸ چتر کارگری در پهنه جنوب تهران

امیر حمزه مقدسی با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت های مربوط به آبگرفتگی در بارش های فصلی شب گذشته تاکنون، به منظور جلوگیری از ایجاد آبگرفتگی و آب ماندگی در نقاطی که احتمال آب گرفتگی در آن‌ها وجود دارد، ۱۸ چتر کارگر خدمات شهری به صورت شبانه روزی مستقر شده است.

 به گزارش جهانی پرس، وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات با گشت و کنترل مداوم و منظم از تمامی معابر، محلات و بزرگراه ها نقاط حساس بازدید و از وقوع آبگرفتگی های احتمالی جلوگیری به عمل می آید.
 معاون خدمات شهری منطقه ۱۶ گفت: در این راستا عوامل اجرایی در نواحی ششگانه با تجهیزاتی از جمله چتر بارندگی، کلاه، چکمه و … مستقر شدند.
ملازاده مدیر خدمات شهری منطقه نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بارندگی های اخیر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی کانال ها، مسیل ها، جوی ها و حوضچه های منطقه به صورت برنامه ریزی شده لایروبی و رسوب برداری می شود.
مدیر خدمات شهری منطقه در پایان گفت:  در خلال بازدیدهای انجام شده از سطح منطقه تا به این لحظه هیچ‌گونه آبگرفتگی و انسداد مسیر جدی مشاهده نشد و کنترل و گشت و رفع موارد احتمالی به صورت مستمر در دست انجام است. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۲۰۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۴     ساعت: ۱۴ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024