صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام تبریک شهردار منطقه۱۶ به مناسبت روز شوراها

در آستانه فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه (روز شوراها) شهردار منطقه ۱۶ طی پیامی این روز را تبریک گفت.

  به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ محمد امین سالاری پور طی صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

 بسمه تعالی

حضرت امام حسن مجتبی می فرمایند: «هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند»
یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

 بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

 بدینوسیله اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا، که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مداری کوشش می کنند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. با امید به اینکه به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » گام بردارد و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاا... توفیقات روزافزونی در خدمت به شهروندان در منطقه ۱۶ داشته باشیم.                                                                                                                                

          محمد امین سالاری پور
           شهردار منطقه ۱۶
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۴۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 12 2024