صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

لزوم حفظ ایمنی و سلامت شهروندان در فعالیت‌های اجرایی منطقه۸

در اولین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط‌زیست منطقه۸ در سال ۱۴۰۳، بر تعامل و هم‌اندیشی با حوزه‌ها و لزوم حفظ ایمنی و سلامت شهروندان در فعالیت‌های اجرایی منطقه تأکید شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ ، اولین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست منطقه(HSE) در سال جاری در راستای پیشبرد و نگهداشت سیستم مدیریت یکپارچه و هماهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست منطقه و همچنین تعامل و هم‌اندیشی با تمامی حوزه‌ها برگزار گردید.
در این جلسه اهمیت حفظ ایمنی و سلامت شهروندان و محیط‌زیست در فعالیت‌های اجرایی منطقه، شناسایی و احصاء معضلات به صورت مستمر در تمامی حوزه‌ها و سطح محدوده نواحی، کاهش خطرات به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در منطقه و لزوم پیگیری ویژه در خصوص رفع عدم انطباق با استانداردها، از مهم‌ترین عناوینی بود که در این جلسه به بحث و تبادل نظر انجامید.
در پایان این نشست با حضور رابطین تمامی حوزه‌ها، برخی از نمایندگان پیمانکاران اجرایی و کارشناسان حوزه (HSE)، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در سال گذشته توسط حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست منطقه( HSE ) و بیان معضلات موجود در حوزه کاری حوزه‌ها ارائه گردید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۴۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 12 2024