صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در پایش محور مولوی در طرح الگوی خدمت ؛

ایجاد دسترسی محلی هرندی به مولوی اجرایی شد

در راستای بررسی و پایش محور مولوی در طرح الگوی خدمت، شهردار منطقه ۱۲ از تملک املاک رها شده در انتهای خیابان شهرداری و ایجاد دسترسی محلی هرندی از کوچه بوربور به خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت : با بررسی و پایش های حوزه معاونت خدمات شهری ومحیط زیست و شهردار ناحیه ۴ و صدور ابلاغیه و تفاهم با مالکین املاک مخروبه ورها شده در  انتهای خیابان شهرداری، محله هرندی پس از تسطیح وپاکسازی این املاک به محله مولوی دسترسی می یابد.


شهردار منطقه ۱۲افزود : طرح "الگوی خدمت " سه طرح ۳۶۰درجه،نگهداشت شهر وتحول بیستگانه خدمت را در برمی‌گیرد که می بایست قبل از اجرای پروژه های پیشنهادی آن، محورهای منتخب به طور دقیق پایش و بررسی شود.


وحیدرضا انارکی محمدی به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه با حضور در  خط ویژه مولوی تا خیابان رئیس عبداللهی که طبق تفاهم نامه با پلیس راهبر برای کاهش تصادفات از غرب به شرق به طور ویژه و از شرق به غرب با جریان  اجرایی شده ، این طرح را مورد بررسی و پایش قرار داد .

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین در ادامه این پایش ، در راستای اجرای طرح تحول بیستگانه و الگوی خدمت بهسازی نهر و پیاده رو ضلع جنوبی خیابان مولوی  به طول ۱۲۰۰ متر را در دستور کار معاون فنی وعمرانی منطقه قرار داد.

افزایش فضای سبز خیابان اردستانی،  هم سطح سازی دریچه های فاضلاب،اجرای طرح طعمه گذاری کلونی جانوران موذی و...از جمله موارد خدمات شهری بود که به معاونت خدمات‌ شهری و محیط زیست و شهردار ناحیه ۴ ابلاغ شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۹۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۰     ساعت: ۱۰ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024