صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
اولین المپیاد ورزشی مراکز یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برگزار شد

رقابت ۲۵۶ مددجو در مرکز یاورشهر۹

اینجا شور و حال ورزشی برپاست و خبری از رخوت و گوشه نشینی و اعتیاد نیست. اینجا انگار واقعا المپیکی در جریان است و مددجویان با انگیزه و روحیه بالا رقابت ها را جدی گرفته اند.به داوری اعتراض می کنند، برای رسیدن به سکوی نخست تلاش می کنند، یکی دیگر خودش را گرم می کند تا از قافله مدعیان عقب نیفتد. اینجا شور و حالی برپاست تا مددجویان گوی سبقت را از یکدیگر ربوده و برای برنده شدن تلاش می کنند چون اینجا نمی خواهند طعم شکست و باختن را بچشند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، اولین دوره المپیاد ورزشی ویژه مددجویان مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در چند رشته مختلف طی چهار روز برگزار شد.
یکی از بندهای الگوی مداخله ای ۹ گام مربوط به سلامت جسمانی است و اولین المپیاد ورزشی نیز در راستای اجرای این بند از الگوی ۹ گام در چند رشته مختلف از جمله پینگ پنگ ، دارت، چهارگانه دوومیدانی، فوتبال دستی،شطرنج، فوتبال، والیبال و ... در مرکز تربیتی ، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.
این رقابت ها با حضور ۲۵۶ مددجو از تمامی رده های سنی به مدت چهار روز برگزار شد و به نفرات اول تا سوم در هر رشته جوایزی اهدا شد.
دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این خصوص گفته که برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی تنها به مسابقات داخلی در مراکز محدود نمی شود و برگزاری تورنمنت های مختلف بین مراکز بر جذابیت این اقدام با هدف اجرای الگوی ۹ گام خواهد افزود.
 گفتنی است قرار است یک تورنمنت چندجانبه به میزبانی یکی از مراکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر با حضور آسیب دیدگان اجتماعی یاورشهر نه، یک، چهار و ... برگزار شود که گامی بزرگ در راستای سلامت جسمانی مددجویان مراکز یاورشهر به شمار می رود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۱۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024