صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۱۶ اظهار داشت:

ایجاد روحیه نشاط و شادابی مهمترین هدف مسابقات ورزشی است

مرتضی اصغری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۶، از برگزاری مسابقات دارت در مجموعه ورزشی شهید جاویدالاثر ذوالفقاری خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره ورزشی بهشت و مسابقات دارت بانوان شاغل در شهرداری تهران با هدف تشویق پرسنل به امر ورزش و فعالیت‌های جسمانی و ارتقاء آمادگی جسمانی و روحیه ورزشی، در مجموعه ورزشی شهید جاویدالاثر ذوالفقاری به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد.
او افزود: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی است، برد و باخت زیاد مطرح نیست، نزدیکی واحدها با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان مهمترین هدف است.
وی با بیان اینکه توجه به سلامت جسمی کارکنان باید در اولویت هر سازمانی باشد و همواره مدیریت شهری منطقه به این مساله توجه زیادی دارد خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و ایجاد امکانات ورزشی ازجمله اقدامات اساسی منطقه برای افزایش سلامت جسمانی کارکنان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه افزود: هر چقدر کارکنان دستگاه‌های اجرایی شاداب‌تر، بانشاط‌ تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود.
شایان ذکر است؛ در پایان این مسابقات در بخش بانوان، خانم ها حمیده نصرالله زاده از شهرداری منطقه ۱۱ مقام نخست، زهرا شیرازی از شرکت واحد اتوبوسرانی مقام دوم و مونا سروری از شهرداری منطقه ۷ مقام سوم را کسب کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۶۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۱ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024