صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تشریح برنامه های دهه کرامت در قرارگاه شهید شاطری منطقه ۱۶

نشست تبیین و ترسیم سیاست‌های فرهنگی مدیریت شهری، عناوین دهه کرامت و اهم برنامه‌ها و سرفصل فعالیت‌ها در دهه کرامت امروز توسط قرارگاه شهید شاطری برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به عنوان شعار امسال دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ با عنوان «با شما سربلندیم» برگرفته روایتی از امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در دهه کرامت بتوانیم جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه (س) را معرفی کنیم، زیرا کریمه اهل بیت(ع) هجرت‌شان به قم علاوه بر دیدار با برادر یک هجرت سیاسی و احیای شریعت و مبارزه سیاسی تلقی می‌شد.
 شهردار منطقه در نشست قرارگاه شهید شاطری از تدارک بیش از  ۴۴  عنوان برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و خدماتی همزمان با ایام دهه کرامت در منطقه خبر داد و افزود: تقویم ایران مملو از مناسبت‌های مذهبی و ملی است. بر همین اساس باید ایامی را گرامی بداریم و این کار تربیتی مناسبتی هم در کشور و هم در میان شیعیان عالم وجود دارد، بی سابقه است. این گونه برنامه‌ها روند تربیتی است و اگر هر روز هم از امام رضا و حضرت معصومه صحبت کنیم باز هم کم است.
وی درباره نام گذاری ایام دهه کرامت بیان داشت: این نام گذاری ها حسنش این هست که هر سال با توجه به تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی در این موضوع دیده شده است
یادآور می شود آیین آغاز جشن های دهه کرامت از روز 20 اردیبهشت آغاز می شود.از ویژه برنامه های این دهه می توان به اجرای گروه سرود ویژه دهه کرامت ، برنامه های متنوع روز دختر ، برپایی موکب های پذیرایی اشاره کرد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۷۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۲ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
  • ١٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 20 2024